FinMyLife

View Original

Persoonlijk contact maakt het verschil

Alles kan digitaal. En in relatief korte tijd heeft de digitale ontwikkeling grote invloed gekregen op ons dagelijks leven. Dat merken we in het mail- en appverkeer. Wie stuurt er nog een kaart? Winkelen gebeurt ook online en natuurlijk gaan ook bijna alle bankzaken digitaal. En daar hoor je ons niet over klagen, hoor. Veel gaat nu gewoon sneller en makkelijker. Maar op sommige onderdelen maakt persoonlijk contact toch echt nog het verschil.

Voordelen en nadelen
Als het gaat om financieel advies heeft de digitale ontwikkeling vele voordelen. Snelheid en verlaging van de kosten zijn twee belangrijke voordelen. Een mailtje om elkaar te informeren is snel verzonden. En een digitaal formulier maakt het verwerken van gegevens natuurlijk een stuk eenvoudiger, maar zoals altijd kleven er aan nieuwe ontwikkelingen ook nadelen. Er is veel minder persoonlijk contact. En ondanks alle informatie die wij uitwisselen via de digitale snelweg, missen we daardoor soms belangrijke ontwikkelingen. Bijvoorbeeld een verandering in de persoonlijke situatie.

Persoonlijke aandacht
Wij vinden het belangrijk om regelmatig ‘in het echie’ te bespreken of er veranderingen zijn in jouw persoonlijke situatie. En of deze veranderingen invloed hebben op jouw financiële situatie. Daarnaast willen we je goed  informeren over verschillende financiële producten. En over de voor- en nadelen hiervan. Zodat wij samen een weloverwogen beslissing kunnen nemen.

Die persoonlijke aandacht vraagt soms wat extra tijd. De uiteindelijke beslissing welk product het beste past bij jouw situatie, wordt nog steeds het beste gemaakt door mensen. Mensen die elkaar kunnen vertrouwen. Natuurlijk kun je ons per mail bereiken en je leest dit artikel op onze website. Maar als je gewoon de telefoon pakt en ons nummer belt, krijg je een persoon aan de lijn. En daar kun je al jouw vragen aan stellen. Dat houden we graag zo. Voor altijd. Wij hopen jij ook!